Portal branżowy Meble.pl - napisał o naszym sklepie
Nową jakość w sposobie kontaktu z klientami wprowadza sklep internetowy Mirat.pl. Dla sklepów działających w „sieci" otwiera to nowe możliwości i usprawnienia, a dla klientów ułatwienia w kontakcie ze sklepem.
Wszystko to za sprawą instalacji nowego oprogramowania Grupy Wsparcia Projektów Inwestycyjnych o nazwie
„Web Eye". Głównymi zaletami projektu „Poznaj swoich klientów przez stronę internetową" są:
- możliwość natychmiastowego połączenia z klientem będącym aktualnie na stronie wykorzystując rozmowę audio-video, rozmowę audio oraz czat,
- możliwość podglądu w czasie rzeczywistym liczby osób będących na stronie internetowej,
- widok lokalizacji komputera pod kątem miasta użytkownika,
- podgląd aktualnego czasu spędzonego w witrynie,
- liczbę odwiedzin danej osoby,
- podgląd ścieżki poruszania się klienta po sklepie.
Według informacji pozyskanych od klientów sklepów internetowych, duża część odwiedzających rezygnuje z zakupów w danym sklepie, ponieważ ma wątpliwości dotyczące prezentowanych produktów. Dzięki aplikacji konsultant sklepu widząc osobę, która ogląda dany produkt po raz np. 20, może sam zainicjować kontakt w celu udzielenia porady i tym samym zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu towaru i pozyskania nowego klienta.
Każdy klient otrzymuje natomiast możliwość nawiązania bezpłatnego połączenia z konsultantem sklepu bez instalowania czy wykorzystywania dodatkowych programów, takich jak: Gadu-Gadu czy Skype, cały proces kontaktu odbywa się przez stronę internetową.
„Web Eye". Głównymi zaletami projektu „Poznaj swoich klientów przez stronę internetową" są:
- możliwość natychmiastowego połączenia z klientem będącym aktualnie na stronie wykorzystując rozmowę audio-video, rozmowę audio oraz czat,
- możliwość podglądu w czasie rzeczywistym liczby osób będących na stronie internetowej,
- widok lokalizacji komputera pod kątem miasta użytkownika,
- podgląd aktualnego czasu spędzonego w witrynie,
- liczbę odwiedzin danej osoby,
- podgląd ścieżki poruszania się klienta po sklepie.
Według informacji pozyskanych od klientów sklepów internetowych, duża część odwiedzających rezygnuje z zakupów w danym sklepie, ponieważ ma wątpliwości dotyczące prezentowanych produktów. Dzięki aplikacji konsultant sklepu widząc osobę, która ogląda dany produkt po raz np. 20, może sam zainicjować kontakt w celu udzielenia porady i tym samym zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu towaru i pozyskania nowego klienta.
Każdy klient otrzymuje natomiast możliwość nawiązania bezpłatnego połączenia z konsultantem sklepu bez instalowania czy wykorzystywania dodatkowych programów, takich jak: Gadu-Gadu czy Skype, cały proces kontaktu odbywa się przez stronę internetową.
opr. bs
fot. serwis Mirat.pl
fot. serwis Mirat.pl