Jak złożyć zamówienie?
Jak odnaleźć produkt na stronie?
- Szukając produktu najlepiej jest skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się na górze strony, po prawej stronie nazwy sklepu. Szukając produktów najlepiej jest wpisywać jego nazwę bez spacji i myślników np. B-123 wpiszemy B123
- Korzystając z rozwijanego menu (pod nazwą sklepu) wybierając interesującą nas kategorię i/lub podkategorię. Po wejściu w kategorie lub podkategorie produktów można też skorzystać z dodatkowych filtrów znajdujących się w niebieskim polu „DOBIERZ WEDŁUG”
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie w sklepie można złożyć na kilka sposobów:
- dodając produkt do koszyka i wypełniając formularz zamówienie (nie ma potrzeby zakładania konta i logowania się)
- telefonicznie dzwoniąc na jeden z podanych numerów – pole szybki kontakt
- przysyłając do nas e-mail z zamówieniem na adres mirat@mirat.pl
Jak potwierdzić zamówienie?
- Zamówienie można potwierdzić klikając w link przysłany w mailu potwierdzającym zamówienie
- telefonicznie dzwoniąc na jeden z podanych numerów
- przysyłając do nas e-mail z potwierdzeniem
- jeżeli nie ma e-maila potwierdzającego zamówienie prosimy o kontakt z obsługą sklepu, być może wydarzyły się problemy techniczne i zamówienie nie zostało zarejestrowane.