Szybki kontakt:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

  • Reklamację prosimy zgłosić droga mailową przysyłając opis wad lub uszkodzeń wraz ze zdjęciami na adres reklamacje@mirat.eu lub mirat@mirat.pl.
  • Po nadesłaniu zgłoszenia reklamacyjnego, mirat.pl droga mailową potwierdzi przyjęcie reklamacji.
  • O sposobie rozpatrzenia reklamacji sklep poinformuje w terminie do 14 dni. W przypadku uznania zgłoszenia reklamacyjnego za zasadne sklep lub producent dosyła reklamowane elementy na własny koszt.
Informacje
O nas
Moje konto
Biuro obsługi klienta
Wybrane kategorie
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.